مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-21دانش

اگر جایگاه دانش بنیان ها را درست تبیین کنیم می توانند توسعه ایجاد کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فرهنگی در بین ما جا افتاده که دانش بنیان ها را حمایت کنیم؛ - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اگر جایگاه دانش بنیان ها را درست تبیین کنیم که می توانند توسعه ایجاد کنند قطعا رشد و توسعه ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فرهنگی در بین ما جا افتاده که دانش بنیان ها را حمایت کنیم؛ اما من اعتقاد ندارم؛ بلکه باید دانش بنیان ها ما را حمایت کنند.

دهقانی اضافه کرد: ارزش مالکیت فکری در دنیا مورد توجه قرار گرفته؛ وقتی از دانش بنیان صحبت می کنیم، ارزش افزوده های بسیار بالایی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: دنیا دنیای رقابت در حوزه دانش است و علم قدرت و فرمانروایی را رقم می زند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: الان اگر محصولی از دانش بنیان وقتی هست انقدر ارزشمند است که باید برایش صف بکشند.

وی ادامه داد: اگر این فضا را درست بسازیم که مشتریان بانک ها و مردم بدانند که سرمایه گذاری بر روی دانش بنیان ها می تواند ارزش افزوده های هزار برابری ایجاد می کند، قطعا بانک دنبال اینها می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر جایگاه دانش بنیان ها را درست تبیین کنیم می توانند توسعه ایجاد کنند

اگر جایگاه دانش بنیان ها را درست تبیین کنیم می توانند توسعه ایجاد کنند