مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-21سياسي

بررسی طرح دو فوریتی، اقدام متقابل در برابر بیانیه اروپا در مجلس


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در اولین روز کاری خود در روز یکشنبه ، با ارائه طرحی دو فوریتی ، - ایسنا/تهران رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در اولین روز کاری خود در روز یکشنبه ، با ارائه طرحی دو فوریتی ، اقدام متقابل و مناسب را در برابر بیانیه و مصوبه شرم آور و مداخله جویانه  اتحادیه اروپا و پارلمان آن، در دستور کار خود قرار خواهد داد.

حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه اول بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه بی پایه و اساس اتحادیه اروپا و تصویب آن در پارلمان این اتحادیه در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس ، اظهار کرد: این اقدام خصمانه ، بی اساس و غیرقانونی و بر خلاف اصول و حقوق بین الملل و مغایر با منشور سازمان ملل را به شدت محکوم می کنیم.

وی گفت: سپاه پاسداران از نهادهای نظامی و دفاعی مشروع با جایگاه رسمی و منطبق با قانون اساسی است که در راستای وظایف قانونی و رسالت الهی و اسلامی خود، حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نقش سپاه پاسداران و سپاه قدس را در ایجاد امنیت و ثبات منطقه و مقابله با جریانات تروریستی و تکفیری و مهار و کنترل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح دو فوریتی، اقدام متقابل در برابر بیانیه اروپا در مجلس

بررسی طرح دو فوریتی، اقدام متقابل در برابر بیانیه اروپا در مجلس