مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-21اقتصادي

برخورد جدی با کاریابی های خارجی غیرمجاز


رییس هیات مدیره کاریابی های بین المللی ایران، اعزام نیروی کار به خارج را صنعتی ارزآور برای کشور دانست و از وزارت کار خواست تا نسبت به تشکیل کارگروه سیاستگذاری اعزام نیروی کار به خارج اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کرباسی در یک نشست خبری با اشاره به موضوع اعزام نیروی کار به کشورهای دیگر اظهار کرد: در حال حاضر بحث اعزام نیرو صنعتی ارزشمند برای کسب درآمد است که توسط کشورهای جهان دنبال می شود.

وی افزود: حدود 170 مرکز کاریابی خارجی در داخل کشور داریم که فعال هستند ولی تاکنون اقدامی برای برگزاری جلسات کارگروه سیاست گذاری اعزام نیروی کار صورت نگرفته و از وزارت کار به عنوان متولی سیاستگذاری برنامه های اعزام نیروی کار در دولت انتظار داریم که تشکیل کارگروه موردنظر را طبق مصوبه هیات وزیران در دستور کار قرار بدهد.

کرباسی ادامه داد: در حال حاضر اعزام نیروی کار در کل دنیا یک صنعت است و می تواند مزیتهای بسیاری هم به لحاظ ارزآوری برای کشور و هم صدور خدمات فنی مهندسی داشته باشد لذا ما نیاز داریم که تعامل بین بخش دولتی و بخش خصوصی در این حوزه ایجاد شود تا از مزایای این صنعت ارزشمند بهره کافی و لازم را ببریم.

رییس هیات مدیره کاریابی های بین المللی ایران افزود: ما تنها با چند کشور مشکل داریم ولی با کل دنیا مراوده داریم بنابراین از وزارت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با کاریابی های خارجی غیرمجاز

برخورد جدی با کاریابی های خارجی غیرمجاز