مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-21اجتماعي

حضور 1887 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در المپیادهای علمی کشور


رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 1887 دانش آموز از استان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در 14 رشته در المپیادهای علمی دانش آموزی کشور حضور خواهند داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 1887 دانش آموز از استان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در 14 رشته در المپیادهای علمی دانش آموزی کشور حضور خواهند داشت.

شهاب جانباز امیرانی در گفت وگو با ایسنا درخصوص المپیادهای علمی دانش آموزی، اظهار کرد: مرحله نخست این المپیادها در سال تحصیلی 1401-1402 از تاریخ اول بهمن ماه تا هفتم این ماه برگزار می شود.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری 1887 دانش آموز از استان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در 14 رشته اعم از کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کار آفرینی، نجوم و اختر فیزیک، سلول های بنیادی، فیزیک، سواد رسانه ای، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی، علوم فن آوری نانو و زیست شناسی در المپیادهای علمی دانش آموزی کشور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مقرر است المپیاد علمی دانش آموزی در شش قطب چهارمحال و بختیاری یعنی ناحیه یک شهرکرد، ناحیه دو شهرکرد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1887 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در المپیادهای علمی کشور

حضور 1887 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در المپیادهای علمی کشور