مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-21سياسي

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از التهاب آفرینی در جامعه جلوگیری کنیم، گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند، - همچنین باید هر کمیته یک برنامه خلاقانه و ابتکاری داشته باشد.

محسن حسین میرزایی یکم بهمن ماه در جلسه هماهنگی اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جسارت بیگانگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می کنیم، اظهار کرد: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور میدون اقتدار سپاه است، اگر سپاه نبود امروز باید در میدان آزادی با داعش مبارزه می کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: خواص، مطالبه گران، انقلابیون و افراد مدعی باید در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وارد عمل شوند، در چند ماه گذشته برخی خواص سکوت کردند.

وی با بیان اینکه برای پایداری انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شده است، گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از آقایان به اصطلاح مطالبه گر از مقام معظم رهبری و سپاه حمایت نکردند، ولایت مداری موجب عاقبت بخیری می شود.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه خانواده هایی در ایران داریم که چند جوان رشید خود را به برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به جبهه فرستادند، عنوان کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند