مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:022023-01-21اقتصادي

بهینه سازی برنامه مصرف برق مورد توجه قرار گیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بهینه سازی برنامه مصرف برق نکته مهمی است که باید مدنظر باشد.

- سیدمحمد شعاعی صبح امروز (یکم بهمن ماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان، با اشاره به اهمیت فعالیت پروژه نیروگاه آرین 2، اظهار کرد: بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها در پیشبرد اهداف در این حوزه مورد توجه باشد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه منابع مختلف نیروی برق، تصریح کرد: نیروی برق یکی از صنایع پیشران است و بسیاری از صنایع استراتژیک ما به نیروی برق احتیاج دارند از این رو در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع مختلف، برق نقش اساسی دارد.

شعاعی با اشاره به ضرورت توسعه صنایع و منابع تولید برق، اذعان کرد: منابع تجدیدپذیر برای کشور حائز اهمیت است؛ از طرفی برنامه بهینه مصرف مخصوصا در پیک مصرف برق مسئله حیاتی و مهمی است که ملزم به مدیریت اصولی است.

این مسئول با اشاره به فعالیت های مطلوب شرکت برق منطقه ای و حوزه متفاوت فعالیت شرکت توزیع برق، توجه به مصرف در شرایط فوق توزیع و تاثیر مستقیم آن در پیک بار مصرف تاکید کرد و افزود: قطعا در کنترل مصرف، همه می توانند کمک کننده باشند.

وی با تاکید بر افزایش بهره وری، خاطرنشان کرد: همگی در برابر این نعمت مسئول هستیم از این رو باید به بحث توسعه ای، جلوگیری از کمبودها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی برنامه مصرف برق مورد توجه قرار گیرد

بهینه سازی برنامه مصرف برق مورد توجه قرار گیرد