مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-21سياسي

بهره برداری از آب های ژرف با هم افزایی های فناورانه ارتقا می یابد


ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در صدد ارتقا بهره مندی از دستاوردهای فناورانه برای بهره وری از آب های ژرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست مشترک هم افزایی دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان و فناور به منظور رفع چالش های موجود در تکمیل زنجیره مطالعاتی و بهره برداری از آب های ژرف در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این نشست که توسط ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، چالش های مطالعات و اکتشاف چاه های آب ژرف تا شیرین سازی آن برای رفع نیازهای مردم استان و راه کارهای اجرایی و عملیاتی از قبیل تامین زیرساخت های عملیاتی، منابع اعتباری، پتانسیل های فناورانه و غیره مورد بحث قرار گرفت.

توسعه فناوری های مرتبط با اکتشاف، حفاری، شیرین سازی و بهره برداری از آب های ژرف، به عنوان یکی از موضوعات مورد نیاز مردم کشور به ویژه در مقابله با تنش آبی یکی از اولویت های اساسی در سال های اخیر در این ستاد بوده است.

در این نشست، محمد همت سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علیرضا قاسمی مدیر عامل آبفا استان سیستان وبلوچس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آب های ژرف با هم افزایی های فناورانه ارتقا می یابد

بهره برداری از آب های ژرف با هم افزایی های فناورانه ارتقا می یابد