مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-21سياسي

جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهر قزوین ظرفیت خوبی در پرورش و اجرای گروه های سرود دارد و برگزاری جشنواره «نواشهر» باعث تقویت ظرفیت های این حوزه خواهد شد.

- قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به لایحه برگزاری جشنواره سرود شهروندی با عنوان نواشهر اظهار کرد: سرود به عنوان هنری تاثیر گذار یکی از بهترین شیوه های هنری برای انتقال مفاهیم است و در این راستا جشنواره سرود شهروندی برای اولین بار در کشور برگزار می شود.

وی افزود: آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر، ایحاد حس هماهنگی و انسجام در گروه های مخاطب شناسایی ظرفیت های هنری شهروندان، ایجاد فضای شاد و مفرح در میان شهروندان، حمایت و استفاده از ظرفیت هنری شهروندان و تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهروندی از جمله اهداف جشنواره سرود شهروندی خواهد بود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه به سفارش ساخت تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهارکرد: طی روزهای گذشته بازدیدی از روند کار اجرای این تندیس صورت گرفته که پیشرفت مطلوبی داشته و امیدواریم بتوانیم پیش از پایان سال جاری در یکی معابر اصلی شهر نصب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می شود

جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می شود