مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-21دانش

تعلیق مدیرگروه و رییس پیشین دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز از تدریس


عیسی امینی مدیر پیشین گروه حقوق خصوصی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز می گوید که او و جلیل مالکی رییس پیشین این دانشکده از تدریس در این دانشگاه تعلیق شده اند.

- عیسی امینی مدیر پیشین گروه حقوق خصوصی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز می گوید که او و جلیل مالکی رییس پیشین این دانشکده از تدریس در این دانشگاه تعلیق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی امینی که سالها از اساتید مطرح دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و سابقه ریاست پیشین کانون وکلای دادگستری مرکز را نیز دارا است، یادداشتی در اینستاگرام خود در این باره منتشر کرده که بخش هایی از آن را می خوانید: در سال 1398 و در زمان ریاست آقای دکتر آقامیری بر دانشگاه تهران مرکز (سرپرست فعلی دانشگاه شهید بهشتی!)، تمدید مدیرگروهی این جانب به امضای فرم التزام به نظام منوط گردید.

علی رغم آنکه این جانب سال ها مدیرگروه بوده و همواره ملتزم به قانون بوده ام، به هرحال عدم امضای فرم به اتمام سمت مدیرگروهی این جانب منتهی شد.

معاون حقوقی وقت سازمان دانشگاه آزاد که اختلاف این جانب با ایشان در زمان ریاست بنده بر کانون وکلای دادگستری مرکز و چرایی آن بر همگان محرز است- ناگهان در زمستان 1400 اعضای هیات انتظامی دانشگاه را تغییر دادند که ترکیب هیات و رییس آن بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق مدیرگروه و رییس پیشین دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز از تدریس

تعلیق مدیرگروه و رییس پیشین دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز از تدریس