مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-21اقتصادي

تامین مسکن کارگران در مشارکت وزارتخانه های راه وصمت اجرایی می شود


سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از مشارکت وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت و بخش صنعت برای تأمین مسکن کارگران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه وشهرسازی، محمد مهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در خصوص طرح صنعت شهر و نقش وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن کارگران، گفت: طرح صنعت شهر در مشارکت وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت شکل گرفته و هدف آن تأمین مسکن کارگرانی ست که در بخش صنعت شاغل هستند.

سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی مایل به سرمایه گذاری و تأمین مسکن کارگران شاغل در بخشهای خود برای حفظ انسانی آموزش دیده هستند، افزود: در حال حاضر در شهرها و شهرک های صنعتی بخش عمده کارگران شاغل را مهاجران تشکیل می دهند که با توجه به افزایش قیمت مسکن هم در خرید و هم در اجاره، پیش بینی می شود، کارگران شاغل و آموزش دیده ناچار به ترک محل های کار خود به دلیل عدم تأمین مسکن خواهند شد.

بنابراین وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت در همکاری با یکدیگر تأمین مسکن کارگران را در مشارکت با بخش صنعت و خودکار گران برعهده می گیرند.

حیدری توضیح داد: بخش صنعت با ترک نیروی کار آموزش دیده متضرر خواهد شد و چالش پیش روی خود را این موضوع تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن کارگران در مشارکت وزارتخانه های راه وصمت اجرایی می شود

تامین مسکن کارگران در مشارکت وزارتخانه های راه وصمت اجرایی می شود