مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:122023-01-21اقتصادي

از تامین زیرساخت های بهداشتی تا راه اندازی انبار نفت در جنوب کرمان


در نشست مشورتی فرمانداران و ائمه جمعه جنوب کرمان از روند عرضه سوخت انتقاد شد و تسریع روند تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی مورد تاکید قرار گرفت.

- در نشست فرمانداران و ائمه جمعه 5 شهرستان جنوب کرمان عنوان شد از تامین زیرساخت های بهداشتی تا راه اندازی انبار نفت در جنوب کرمان ایسنا/کرمان در نشست مشورتی فرمانداران و ائمه جمعه جنوب کرمان از روند عرضه سوخت انتقاد شد و تسریع روند تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار کهنوج شامگاه 30 دی ماه در نشست مشورتی فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، منوجان و قلعه گنج اصلاح تعرفه برق تابستانی در شهرستان های جنوبی را خواستار شد .

علی شعبانی بر ضرورت استقرار مجدد پادگان ارتش در شهرستان کهنوج تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم که پادگان ارتش در کهنوج استقرار یابد .

وی از پیگیری جدی جهت خرید دستگاه MRI به مبلغ 48 میلیارد تومان خبر داد و افزود: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان کهنوج خریداری شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که مشکل سوخت و سیلندرهای گاز در شهرستان رفع شود و در همین خصوص با مدیرعامل شرکت نفت استان کرمان جلسه داشتم و تصمیمات خوبی هم در جهت رفع مشکلات مردم این شهرستان گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین زیرساخت های بهداشتی تا راه اندازی انبار نفت در جنوب کرمان

از تامین زیرساخت های بهداشتی تا راه اندازی انبار نفت در جنوب کرمان