مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-21اقتصادي

پرداخت یارانه الگوی کشت به کشاورزان


به دنبال این هستیم یارانه الگوی کشت به کشاورزان داده شود و چنانچه موفق شویم در بودجه 1402 آن را بگنجانیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

- ایسنا/لرستان وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دنبال این هستیم یارانه الگوی کشت به کشاورزان داده شود و چنانچه موفق شویم در بودجه 1402 آن را بگنجانیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

سید جواد ساداتی نژاد 30 دیماه در نشست با کشاورزان و نمایندگان صنوف مرتبط با کشاورزی و دامپروری شهرستان پلدختر اظهار کرد: هفته آینده حوزه تولید، تنظیم بازار و برنامه ریزی به اتحادیه دامداران کشور و استان ها واگذار می شود.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی هم به اتحادیه واگذار خواهد شد، افزود: نگاه ما این است اگر اتحادیه ها میدان دار باشند هم تنظیم بازار و هم تولید مدیریت می شود.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در بحث مرغ گوشتی آمادگی داشتیم تولید را هم واگذار کنیم اما چون بین اتحادیه مرغداران و زنجیره ها نیاز بود هماهنگی بیشتری شود یک ماه زمان دادیم؛ اما خرید تضمینی مرغ زین پس توسط اتحادیه ها در استان ها انجام می شود.

براساس قانون از سیاست خرید تضمینی به سیاست قیمت تضمینی کوچ کردیم ساداتی نژاد اظهار کرد: براساس قانون از سیاست خرید تضمینی به سیاست قیمت تضمینی کوچ کردیم و این قدرت و قابلیت را به اتحادیه ها دادیم تا بتوانند فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه الگوی کشت به کشاورزان

پرداخت یارانه الگوی کشت به کشاورزان