مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-21بين الملل

یک مقام کاخ سفید ادعا کرد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت


هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید با تاکید بر اینکه واشنگتن در حال حاضر روی احیای برجام متمرکز نیست، مدعی شد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت.

- یک مقام کاخ سفید ادعا کرد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید با تاکید بر اینکه واشنگتن در حال حاضر روی احیای برجام متمرکز نیست، مدعی شد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره توسعه ظرفیت هسته ای ایران از زمان روی کار آمدن جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و مذاکرات احیای برجام، اظهارات اخیر دیگر مقامات کشورش را تکرار و اذعان کرد که واشنگتن روی توافق هسته ای با ایران متمرکز نیست.

بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، کربی گفت: چیزی که می توانم به شما بگویم، این است که ما همچنان معتقدیم که زمان گریز هسته ای ایران در حال کوتاه شدن است، زیرا هیچ توافقی وجود ندارد و رییس جمهور به صراحت گفته است که اجازه نخواهیم داد ایران به توانایی ساخت سلاح هسته ای دست یابد.

او در این مورد جدی است.

وی در ادامه با تکرار ادعاها درباره ناآرامی های اخیر در کشورمان و ادعای واهی کمک نظامی تهران از مسکو در جنگ اوکراین، با بیان این که ما در حال حاضر روی توافق با ایران متمرکز نیستیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام کاخ سفید ادعا کرد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت

یک مقام کاخ سفید ادعا کرد: ایران مذاکرات برجامی را جدی نگرفت