مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 23:352023-01-20اقتصادي

پرداخت جایزه 9 میلیارد ریالی به برندگان هفته یازدهم سوارکاری گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان هفته یازدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان دو روز مسابقات این هفته رقمی معادل 9 میلیارد و 230 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان هفته یازدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان دو روز مسابقات این هفته رقمی معادل 9 میلیارد و 230 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

ناصر رزاقیان شامگاه جمعه 30 دی ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روز دوم هفته دهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در دو روز برگزاری این مسابقات 162 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که در روز نخست رقمی معادل 4 میلیارد و 310 میلیون ریال و در روز دوم رقمی معادل 4 میلیارد و 920 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این هفته اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 14 کورس شامل هشت دور هزار متری، پنج دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 700 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند، افزود: طی دو روز برگزاری این مسابقات هزاران نفر با حضور در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت جایزه 9 میلیارد ریالی به برندگان هفته یازدهم سوارکاری گنبدکاووس

پرداخت جایزه 9 میلیارد ریالی به برندگان هفته یازدهم سوارکاری گنبدکاووس