مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 22:102023-01-20سياسي

مخالفت آلمان با اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی/ «موانع حقوقی دارد»


پارلمان اروپا روز چهارشنبه با درخواست از اتحادیه اروپا برای وارد کردن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به لیست گروه های تروریستی توسط این اتحادیه و اعضایش رای داد.

- مخالفت آلمان با اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی/ موانع حقوقی دارد پارلمان اروپا روز چهارشنبه با درخواست از اتحادیه اروپا برای وارد کردن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به لیست گروه های تروریستی توسط این اتحادیه و اعضایش رای داد.

قرار است پارلمان اروپا روز پنجشنبه آینده درباره اصل این طرح رأی گیری کند.

وزارت خارجه آلمان عنوان کرد که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا با موانع حقوقی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز جمعه در کنفرانسی خبری در برلین در رابطه قرارگیری سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا گفت: موضع ما - که وزیر خارجه بار ها آن را تکرار کرده - این است که این کار از لحاظ سیاسی منطقی است، اما خاطرنشان نیز کرده ایم که این کار نه تنها با موانع سیاسی بلکه با موانع حقوقی مواجه است.

هانا نیومن، یک عضو پارلمان اروپا روز گذشته با انتشار یک پیام توییتری از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در جلسه پارلمان اروپا با اکثریت آرا خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آلمان با اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی/ «موانع حقوقی دارد»

مخالفت آلمان با اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی/ «موانع حقوقی دارد»