مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:402023-01-20سياسي

پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آمادگی کامل دارد


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از آمادگی و همکاری این شرکت با سایر دستگاههای خدمات رسان برای مقابله با بحران های احتمالی، وقوع سیلاب، زلزله و هرگونه حوادث طبیعی دیگر در سطح استان به خصوص در شهرستان چوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی، روح اله نوریان در جلسه مدیرکل مدیریت بحران استان با مدیرعامل و هیات رییسه پالایشگاه گاز ایلام اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای به کارگیری تجهیزات و استفاده از روش های بازدارنده کاهش صدمات و خسارت های احتمالی حوادث طبیعی اندیشیده شده و این مجموعه برای کمک و امداد رسانی آماده همکاری می باشد.

وی بر پیشگیری و آمادگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و شهرستان چوار برای مقابله باهرگونه حوادث طبیعی و بحران احتمالی تاکید کرد و اظهار داشت: در بحث حوادث و بحران های احتمالی، این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی، خود را ملزم به همکاری و کمک رسانی به استان و شهرستان های همجوار می داند،همانگونه که انتظار پشتیبانی و امداد رسانی از سایر دستگاه ها اجرایی استان در شرایط اضطراری و بروز حوادث صنعتی در شرکت های نفتی منطقه را دارد.

وی با اشاره به اینکه این پالایشگاه در مواقع بروز حوادث و بحران ها در شهرستان چوار و یا سطح استان با اعلام کمیته بحران استان، در حد توان،امکانات و تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آمادگی کامل دارد

پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آمادگی کامل دارد