مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 13:052023-01-20سياسي

ضرورت بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش/ ارتقای نرخ باسوادی به 97 درصد


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت اصلاح قانون شوراهای آموزش و پرورش، گفت: قانون شوراها در دهه 70 تصویب شده و نیاز داریم تغییراتی را در این قانون داشته باشیم و اختیارات بیشتری به مردم بدهیم.

- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت اصلاح قانون شوراهای آموزش و پرورش، گفت: قانون شوراها در دهه 70 تصویب شده و نیاز داریم تغییراتی را در این قانون داشته باشیم و اختیارات بیشتری به مردم بدهیم.

همکارانم در حال تدوین اصلاحیه قانون شوراها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری که ظهر امروز به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای آموزش و پرورش سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران بود، با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش از برکات انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در منظومه نظام اسلامی به ویژه انقلاب اسلامی و حکمرانی نظام، یکی از دستوراتی که خداوند تبارک و تعالی به وجود مقدس پیامبر(ص) می فرمایند و در آیه 159 سوره مبارکه آل عمران می بینیم، مشورت است.

وی افزود: این مشورت در واقع دریافت نظرات مردم است که در سیره پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) به خوبی دیده شده و یکی از اتفاقات بسیار مهم است، زیرا زمانی که نظر مردم را گرفتیم بی تردید حکمرانی پایه و قوام بیشتری پیدا می کند و کاری که می خواهیم انجام دهیم مورد قبول آنها خواهد بود و به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش/ ارتقای نرخ باسوادی به 97 درصد

ضرورت بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش/ ارتقای نرخ باسوادی به 97 درصد