مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:452023-01-20سياسي

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در گردهمایی نظارت ستادی رییس جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران ستادی و استانی در مرکز همایش های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بودجه سال 1402 منابع خوبی برای کمک به رفع ناترازی منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی در نظر گرفته شده است که امید داریم با همراهی مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در گردهمایی نظارت ستادی رییس جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران ستادی و استانی در مرکز همایش های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه، با تقدیر از حضور آیت الله رییسی اظهار کرد: هدف گذاری این نشست عمل به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و ایجاد تحول در عرصه اشتغال و اقتصاد کشور است.

وی انجام نظارت های ستادی ریاست جمهوری را گامی مهم در تکمیل سفر های استانی برای چاره جویی مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: پایش مداوم عملکرد مدیران، یک فرآیند جدی نظارتی در دولت سیزدهم است که همواره مورد تأکید بوده است.

مرتضوی با اشاره به حضور مدیران کل استانی در این همایش که با عنوان افق بهره وری و اشتغال نام گذاری شده است، افزود: سرآغاز این همایش حضور ریاست محترم جمهوری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند