مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 23:452023-01-19سياسي

توسعه فریضه الهی اعتکاف سبب کاهش مشکلات فرهنگی در جامعه می شود


نشست هم اندیشی سالانه مدیران مردمی اعتکاف کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ها به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- نشست هم اندیشی سالانه مدیران مردمی اعتکاف کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ها به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر -تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)- به ایراد سخنرانی پرداخته و با اشاره به دین اسلام به عنوان کامل ترین و آخرین دین الهی اظهار داشت: در روز عید غدیر خم، اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی به مسلمانان معرفی شد و بر همین اساس مجموعه قوانین اسلام برای زندگی بشر تا آخرین روز حیات کره خاکی معرفی شد.

وی آموزه های اسلام را مکمل یکدیگر عنوان کرده و خاطر نشان ساخت: مجموعه قوانین و مقررات در تمامی حوزه های عبادی، اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به گونه ای است که اگر درست و کامل اجرایی گردد هیچ فردی از اسلام گریزان نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: در روایات آمده است که وقتی امام زمان(عج) اسلام را به طور کامل پیاده می کند، مردم با علاقمندی به سمت دین گرایش پیدا می کنند زیرا هرآنچه که انسان ها در زمینه های مختلف همچون عدالت، معنویت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فریضه الهی اعتکاف سبب کاهش مشکلات فرهنگی در جامعه می شود

توسعه فریضه الهی اعتکاف سبب کاهش مشکلات فرهنگی در جامعه می شود