مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 23:402023-01-19سياسي

طرح های سازنده حوزه قرآن و عترت حمایت خواهند شد


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل در حوزه پشتیبانی از فعالیت های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی محدودیت ندارد و از هر طرح سازنده ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد کرد.

- احمد کاظمی بیست و نهم دی ماه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در گروه قرآن و عترت این اداره کل، اظهار کرد: حدود 200 نفر از مربیان، حافظان و قاریان قرآن لرستان در طرح قرآنی بشری شرکت کرده بودند که 20 نفر از آن ها توانستند گواهی پایان دوره خود را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در حوزه پشتیبانی از فعالیت های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی محدودیت ندارد، افزود: با توجه به رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر طرح سازنده ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد کرد.

کاظمی با بیان اینکه برنامه های مختلف حوزه کودک و نوجوان در زمینه قرآن و عترت آن گونه که باید در استان مورد توجه قرار نگرفته اند، افزود: موسسات قرآنی طرح های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دهند تا مورد حمایت اداره کل نیز قرار بگیرند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی برای گرامی داشت دهه مبارک فجر از سوی این گروه در نظر گرفته شده که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های سازنده حوزه قرآن و عترت حمایت خواهند شد

طرح های سازنده حوزه قرآن و عترت حمایت خواهند شد