مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 21:102023-01-19سياسي

پرداخت بدهی تاریخی تأمین اجتماعی به نظام بانکی از دستاوردهای بزرگ دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمماعی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در گردهمایی نظارت ستادی رییس جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران ستادی و استانی در مرکز همایش های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت بدهی تاریخی تأمین اجتماعی به نظام بانکی را از دستاورد های بزرگ دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمماعی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در گردهمایی نظارت ستادی رییس جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران ستادی و استانی در مرکز همایش های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه، با قدردانی از حضور آیت الله رییسی، گفت: برای اولین بار در بودجه اعتبارات تبصره 18 به صورت جامع در راستای توسعه مناطق مختلف کشور مورد بازنگری قرار گرفته است.

وزیر کار تأکید کرد: در دوره کنونی همه بستر های لازم برای تحقق سیاست ها و چشم انداز تعریف شده در توسعه اشتغال، کاهش فقر، ارتقای بهره وری صندوق های بازنشستگی و امیدآفرینی در دولت و حاکمیت تعریف شده و نیازمند کار جهادی است.

مرتضوی انجام نظارت های ستادی ریاست جمهوری را گامی مهم در تکمیل سفر های استانی برای چاره جویی مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: پایش مداوم عملکرد مدیران، یک فرآیند جدی نظارتی در دولت سیزدهم است که همواره مورد تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بدهی تاریخی تأمین اجتماعی به نظام بانکی از دستاوردهای بزرگ دولت است

پرداخت بدهی تاریخی تأمین اجتماعی به نظام بانکی از دستاوردهای بزرگ دولت است