مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 19:002023-01-19سياسي

پیشرفت 30 درصدی پروژه انتقال آب از سد درودزن به خرامه


نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت 30 درصدی پروژه احداث خط انتقال آب شرب و صنعتی از سد درودزن به شهرستان خرامه خبر داد.

- عبدالعلی رحیمی مظفری که پنجشنبه 29 دی با اشاره به سفر معاون وزیر نیرو و رییس ساتبا و مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور به شهرستان خرامه، به خبرنگاران گفت: با تامین کسری بودجه 1200میلیارد تومانی که در آستانه تحقق است، این پروژه تا سال 1403 به اتمام می رسد.

رحیمی، افزود: همزمان به منظور سرعت بخشیدن به رفع مشکل آب شرب و صنعتی منطقه کربال، طرح الحاق خط لوله انتقال آب به منطقه کربال به خط لوله انتقال از سد درودزن نیز، مصوب شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه خط لوله انتقال آب از سد درودزن به شهرستان خرامه از سال 1392 کلید خورد ولی به دلیل دریافت نشدن مجوز کمیسیون ماده 23 و مشکلات اعتباری، اجرا نشد، اما با پیگیری توسط کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این پروژه سال گذشته مجددا وارد فاز اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه مجری این پروژه شرکت آب منطقه ای فارس است، افزود: در حال حاضر 23 کیلومتر از طول مسیر 95 کیلومتری، لوله گذاری شده و دو مخزن ذخیره تکمیل و مخزن سوم نیز در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 30 درصدی پروژه انتقال آب از سد درودزن به خرامه

پیشرفت 30 درصدی پروژه انتقال آب از سد درودزن به خرامه