مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 18:562023-01-19اجتماعي

آینده پژوهی و آینده نگاری در دستور کار فرهنگیان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یوسف نوری عصر امروز در جمع فرهنگیان استان در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به اهمیت اثر تربیتی و آموزشی برای این سازمان اظهار کرد: امروز مراکز آموزشی نسل چهارم و انسان های نسل چهارم ایجاد شده است.

  وی با بیان اینکه آموزش محوری منجر به سواد اسمی و پژوهش محوری به سواد مفهومی مربوط است، گفت: در بخش سوم آموزش ها باید به سواد عملکردی رسید که به آن کارآفرینی می گویند و بخش چهارم نیز سواد اجتماعی است به این معنی که چهارداشته مذکور در راه اعتلای جامعه به کار گرفته شود.

  وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تداوم چهار سواد مذکور استمرار است تا انسان به سعادت حقیقی برسد، تصریح کرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند و علی رغم همه نارسایی ها پای کار بوده و برای تربیت نیروی انسانی آینده کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما نظام استکبار تلاش مضاعف خود را به کار گرفت تا اهداف خود را در نظام آموزشی ایران به کار ببندند.

  وی با اشاره به حضور رییس جمهور در سازمان ملل و بالابردن عکس حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در گذشته پراگماتیسم و لیبرالیسم و نئولیبرالیسم را پیش کشیدند تا رویکرد اقتصاد به همه امور پرداخته و محاسبات انسانی با محوریت اومانیست را وارد دیدگاه های تربیتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده پژوهی و آینده نگاری در دستور کار فرهنگیان باشد

آینده پژوهی و آینده نگاری در دستور کار فرهنگیان باشد