مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:552023-01-19سياسي

اشتغال آفرینی از شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دولت مردمی است


رییس جمهور تنظیم گری و ایجاد هماهنگی با دستگاه های مختلف برای ایجاد اشتغال، رفع ناترازی در عملکرد صندوق های بازنشستگی، ایجاد پایداری و افزایش توان و کارآمدی صندوق های بیمه ای و فعال سازی بخش تعاون را از مهمترین ماموریت های وزارت تعاون، - رییس جمهور تنظیم گری و ایجاد هماهنگی با دستگاه های مختلف برای ایجاد اشتغال، رفع ناترازی در عملکرد صندوق های بازنشستگی، ایجاد پایداری و افزایش توان و کارآمدی صندوق های بیمه ای و فعال سازی بخش تعاون را از مهمترین ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دهمین مقصد از جلسات نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفت و ضمن استماع گزارش عملکرد بخش های مختلف این وزارتخانه رهنمودها و راهکارهای مهمی در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت های این وزارتخانه ارائه کرد.

رییس جمهور در این جلسه با اشاره به ارتباط گسترده مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مردم و بدنه اجتماعی، نقش این وزارتخانه را در عدالت محوری و عدالت گستری و مردم پایه کردن اقتصاد مهم توصیف کرد.

رییسی تنظیم گری و ایجاد هماهنگی با دستگاه های مختلف برای ایجاد اشتغال را از ماموریت های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال آفرینی از شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دولت مردمی است

اشتغال آفرینی از شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دولت مردمی است