مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:152023-01-19حوادث

راز قتل های سریالی مردان استان فارسی در کرمان برملا شد


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از بازداشت قاتل سریالی که بی رحمانه 4 مرد را در روزهای مختلف در شهرهای مختلف استان فارس با انگیزه سرقت احشام کشته بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در مردادماه سال جاری در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رییس پلیس فارس افزود: تحقیقات مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد در این خصوص ادامه داشت تا اینکه گزارشی مبنی بر کشف خودرو مسروقه در شهرستان فهرج استان کرمان و دستگیری سارق آن واصل شد که با توجه به سرنخ های موجود، مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع با اخذ نیابت قضایی به آن شهرستان اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد فرد سارق دستگیر شده در استان کرمان همان عامل قتل در شهرستان فیروزآباد است که جهت ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به این شهرستان انتقال داده شد.

سردار حبیبی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس، قاتل 30 ساله به 4 فقره قتل اعتراف کرد و مشخص شد که این قاتل در مردادماه و مهرماه سال جاری و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و 3 نفر دیگر را در شهرستان فیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز قتل های سریالی مردان استان فارسی در کرمان برملا شد

راز قتل های سریالی مردان استان فارسی در کرمان برملا شد