مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:052023-01-19اجتماعي

انتقال داوطلبان برفگیر شده کنکور در مناطق محروم «زیلایی» کهگیلویه و بویراحمد


داوطلبان برفگیر کنکوری در مناطق محروم و سخت گذر زیلایی طی عملیات مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد و با کمک راهداری و هلال احمر به یاسوج منتقل شدند.

- انتقال داوطلبان برفگیر شده کنکور در مناطق محروم زیلایی کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد داوطلبان برفگیر کنکوری در مناطق محروم و سخت گذر زیلایی طی عملیات مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد و با کمک راهداری و هلال احمر به یاسوج منتقل شدند.

روز گذشته تماسی مردمی مبنی بر اینکه تعداد از دانش آموزان در منطقه محروم موشمی زیلایی نتواسته اند بنا به سختی و صعب العبور بودن مسیر، برف و یخبندان خود را به شهر برسانند، توسط ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد مخابره شد.

علیرضا نیکروز، مدیرکل مدیریت بحران استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از عملیات انتقال این دانش آموزان از مناطق سخت گذر زیلایی به مرکز استان خبر داد و گفت: روز گذشته و پس از دریافت گزارش نیاز به امداد دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1401 عملیاتی با هدف انتقال کنکوری های منطقه محروم و سخت گذر زیلایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه تردد شبانه با توجه به سخت گذر بودن مسیر و یخبندان عملیات را سخت تر می کرد، افزود: تیم هایی با خودروهای کمک دار، و مجهز به منطقه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال داوطلبان برفگیر شده کنکور در مناطق محروم «زیلایی» کهگیلویه و بویراحمد

انتقال داوطلبان برفگیر شده کنکور در مناطق محروم «زیلایی» کهگیلویه و بویراحمد