مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:052023-01-19سياسي

حضور 60 درصد زندانیان سمنان در بند حرفه آموزی/ آزادی 88 زندانی استان


معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از حضور 60 درصدی محکومان زندان های استان سمنان در بند اشتغال و حرفه آموزی خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از حضور 60 درصدی محکومان زندان های استان سمنان در بند اشتغال و حرفه آموزی خبر داد.

محمود ضیایی فرد 29 دی ماه در آیین آزادسازی تعدادی از زندانیان استان سمنان که با استفاده ازارفاقات قانونی انجام شد اظهار کرد: با تلاش مسوولان دادگستری کل استان سمنان بخش عمده زندانیان و محکومان این استان در بند اشتغال و حرفه آموزی به سر می برند .

وی با تقدیر از تلاش های رییس کل دادگستری استان سمنان به منظور برگزاری آیین آزادی زندانیان و اجرای بدون وقفه دستور رییس قوه قضاییه افزود: کمک به همنوع و هم وطن در دین مبین اسلام از برترین فضائل بشمار می آید .

ضیایی فرد با تقدیر از حمایت های مالی مردمی از زندانیان در این استان اضافه کرد: در استان سمنان از ابتدای سال 1401 تا کنون میزان 40 میلیارد تومان کمک مالی به افراد آسیب دیده صورت گرفته.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با بیان اینکه یکی از عوامل بروز جرم بیکاری است خاطرنشان کرد: مقدمه ی استفاده از ارفاقات قانونی، اشتغال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 60 درصد زندانیان سمنان در بند حرفه آموزی/ آزادی 88 زندانی استان

حضور 60 درصد زندانیان سمنان در بند حرفه آموزی/ آزادی 88 زندانی استان