مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:402023-01-19اجتماعي

احداث 600 کلاس درس در کشور از فردیس آغاز شد


طی مراسمی تفاهمنامه مشترک احداث 600 کلاس درس در کشور بین بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و طی آن دو مدرسه 12 کلاسه در شهرستان فردیس کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس،  وحید خاویی، مدیرعامل بنیاد علوی، در  حاشیه آیین احداث 600 کلاس درس در کشور، در  جمع خبرنگاران در تشریح تفاهمنامه ارتقای سرانه آموزشی کشوز و نقش بنیاد علوی در مدرسه سازی در کشور، اظهار کرد:  بنیاد علوی در راستای برنامه های توانمندسازی به ویژه در مناطق محروم، سالهاست که برنامه ای تحت عنوان احداث کلاس درس در مناطق محروم را با سازمان نوسازی مدارس کشور و وزارت آموزش  پرورش دنبال می کند.

  وی افزود:  توافقی از  سال های گذشته   بین بنیاد علوی و آموزش و پرورش برای احداث هزار کلاس درس  برقرار بوده که تقریبا تمام شده است.

از این تعداد بیش از 900 کلاس درس تا کنون احداث و تحویل آموزش و پرورش شده و الباقی نیز در حال ساخت است و به زودی تحویل می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: با اتمام تفاهمنامه قبلی، طی هماهنگی با آموزش و پرورش،  توافقی برای احداث 600 کلاس درس در 90 شهرستان از مناطق مختلف کشور، انجام شد که این مدارس به صورت مشارکتی  احداث می شود؛ به طوریکه 50 درصد از هزینه ساخت توسط بنیاد مستضعفان و 50 درصد توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 600 کلاس درس در کشور از فردیس آغاز شد

احداث 600 کلاس درس در کشور از فردیس آغاز شد