مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:052023-01-19اجتماعي

2 محور مسدودی متاثر از سیلاب در جنوب کرمان بازگشایی شد


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بارش باران و جاری شدن سیلاب در دو نقطه جنوب کرمان در شهرستان های منوجان و رودبار جنوب دو محور منوجان _هشبندی و روبار جنوب_کهنوج مسدود شده بود که با فروکش کردن سیلاب، - ایسنا/کرمان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بارش باران و جاری شدن سیلاب در دو نقطه جنوب کرمان در شهرستان های منوجان و رودبار جنوب دو محور منوجان _هشبندی و روبار جنوب_کهنوج مسدود شده بود که با فروکش کردن سیلاب، بازگشایی شدند.

وحید میرافضلی امروز 29 دی ماه از بازگشایی محورهای مسدود شده جنوب کرمان خبر داد و افزود: با توجه به سیلابی شدن رودخانه تجدانو در حوزه شهرستان منوجان راه ارتباطی مردم در 12 روستا و آبادی در این نقطه قطع شد که از صبح امروز این مسیر بازگشایی شده است.

وی همچنین از باز شدن مسیر تردد در محل آبنمای مظفرآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مسیر مسدودی در حوزه راه های جنوب کرمان وجود ندارد .

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در مناطق برفگیر هم روستاهای دارای سکنه در اولویت عملیات برف روبی هستند که با همت راهداران ساردوییه عملیات برف روبی جاده های روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محور مسدودی متاثر از سیلاب در جنوب کرمان بازگشایی شد

2 محور مسدودی متاثر از سیلاب در جنوب کرمان بازگشایی شد