مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:152023-01-19سياسي

راه اندازی 41 خانه محیط زیست در استان زنجان


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانه های محیط زیست در مردمی سازی موضوعات مرتبط با این حوزه کارگشا بوده و حائز اهمیت است.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: راه اندازی 41 خانه محیط زیست در استان زنجان ایسنا/زنجان معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانه های محیط زیست در مردمی سازی موضوعات مرتبط با این حوزه کارگشا بوده و حائز اهمیت است.

نورالله مرادی صبح امروز (29 دی ماه) در سفر استانی خود به استان زنجان و در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش رسانه در پیشبرد اهداف سازمان حفاظت محیط زیست استان، اظهار کرد: این سازمان بدون رسانه نمی تواند به اهداف خود دست یابد و باید تلاش شود با بهره مندی از این ابزار قوی به اهداف موردنظر برسیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم همه رسانه ها در حوزه آموزش عمومی گام بردارند و با استفاده از قدرت خود شرایطی را فراهم کنند تا مردم به این باور برسند که محیط زیست امانتی گرانبها است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و باید در حفط و نگاه داشت آن، تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم به محیط زیست نگاهی مناسب بوده و اقداماتی که انجام شده در خور توجه است، افزود: محیط زیست امری بین نسلی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 41 خانه محیط زیست در استان زنجان

راه اندازی 41 خانه محیط زیست در استان زنجان