مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:152023-01-19سياسي

شهرک تخصصی صنفی در شیراز راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از موافقت با مجتمع اقتصادی امداد برای ایجاد شهرک تخصصی صنفی در اراضی حدود 100هکتار در شیراز خبر داد.

- سید مصطفی هاشمی پنج شنبه 29 دیماه در جلسه ای با نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، نحوه اجرای طرح های توسعه ای شرکت شهرک های صنعتی فارس و مسائل و مشکلات آنها بررسی و بر تسریع در اجرای این طرح ها تاکید کرد.

او در این نشست با بیان اینکه توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی در مرکز استان بعنوان یک اولویت مهم در دستور کار این شرکت قرار گرفته است، گفت: در 10 ماه گذشته اقدامات موثری در این بخش انجام شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه به علت عدم اجرای طرح های توسعه ای و ایجادی در چند سال گذشته یکی از مهمترین چالش ها در زمینه جذب سرمایه گذار در شیراز، تکمیل بودن ظرفیت اراضی قابل واگذاری شهرک های صنعتی موجود در شیراز ونقاط اطراف مرکز استان است، گفت: در این زمینه برنامه هایی در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و به سرعت و با قید اولویت در دستور کار قرار کرفت.

او با اشاره به تشکیل کمیته ویژه توسعه و تملک اراضی در این شرکت در ابتدای امسال، افزود: در این کمیته ضمن بررسی و امکان سنجی ظرفیت های موجود و با تعامل و هماهنگی با دستگاه های اجرایی ذیربط، طرح های ایجادی و توسعه ای در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی صنفی در شیراز راه اندازی می شود

شهرک تخصصی صنفی در شیراز راه اندازی می شود