مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 00:112023-01-18ورزشي

اقدام باورنکردنی آلومینیوم اراک و تخریب بیت المال+ تصاویر


رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی گفت: برای تاسیس پیست تارتان ورزشگاه امام خمینی بیست سال جنگیدم اما اکنون با خسارتی که وارد شده عذرخواهی باشگاه آلومینیوم اراک چیزی را درست نمی کند.

- جی پلاس؛ چند روز قبل از برگزاری دیدار آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران، ناظر بازی دستور برف روبی می دهد و مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک اقدام به انجام این کار می کنند.

پیست تارتان ورزشگاه امام خمینی اراک بعد از سال ها افتتاح شد.

این نوع پیست باید با پارو پلاستیکی برف روبی شود تا آسیب نبیند اما مسئولان باشگاه آلومینیوم در اقدامی نادرست با لودر برف پیست را آب می کنند که این کار منجر به آسیب به پیست تارتان می شود! علی رغم گلایه هیات دوومیدانی استان مرکزی این کار در چند روز بعد باز هم تکرار شد! ورزشگاه امام خمینی اراک سال ها بدون پیست بوده و با مشکلات زیاد تارتان آن راه اندازی شد اما حالا خسارت میلیاردی به آن وارد شده است! مسئول روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک بیانیه ای مبنی بر عذرخواهی مسئولان باشگاه و پرداخت غرامت منتشر کرد اما نکته مهم اینجا است که پیست تارتان ورزشگاه با هزینه میلیاردی که از بیت المال بود احداث شد و اکنون نیز خسارت وارده باز هم با هزینه بیت المال قرار است پرداخت شود آن هم در این اوضاع اقتصادی که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام باورنکردنی آلومینیوم اراک و تخریب بیت المال+ تصاویر

اقدام باورنکردنی آلومینیوم اراک و تخریب بیت المال+ تصاویر