مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:552023-01-18ورزشي

تساوی لیگ یکی ها در باند فرود مرزی ایران


دیدار تیم های های شهرداری آستارا و مس شهر بابک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، دیدار تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک از هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

  مس شهر بابک با شرایط سختی خودش را به آستارا رسانده بود و این مسابقه در حالی برگزار شد که شکافی عمیق میان بازیکنان و مدیران باشگاه کرمانی ایجاد شده است.

  با تمام این ها نارنجی پوشان شهربابک در میان تیم های مدعی قرار دارند و امیدوار بودند با کسب پیروزی دور از خانه خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند.

  در سوی مقابل پیروز قربانی و شاگردانش نیز که با 17 امتیاز شرایط باثباتی در جدول رده بندی ندارند، به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی بودند ولی نه آن ها و نه شاگردان وحید رضایی در رسیدن به هدف خود موفق نبودند تا این مسابقه در پایان مانند بسیاری دیگر از بازی های فوتبال ایران با تساوی بدون گل تمام شود.

  مس شهربابک با این تساوی جایگاه ششمی خود را در پایان هفته هجدهم حفظ کرد و تیم شهرداری آستارا هم با یک امتیازی که گرفت 18 امتیازی شد تا رتبه سیزدهم را به خود اختصاص بدهد.

در واقع شاید بتوان اینطور گفت که مهم ترین اتفاق این مسابقه همان فرود هلی کوپتری بود که پیش از شروع بازی در وسط چمن ورزشگاه وحدت آستارا فرود آمد و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی لیگ یکی ها در باند فرود مرزی ایران

تساوی لیگ یکی ها در باند فرود مرزی ایران