مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:552023-01-18اقتصادي

ورود کامیون ها از افغانستان به مرز دوغارون 30 درصد کاهش یافت


سرما طی چند روز اخیر ورود کامیون های حامل بار از سمت افغانستان به مرز دوغارون واقع در شهرستان تایباد را به میزان بیش از 30 درصد کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جواد جعفری اظهار کرد: سرما طی چند روز اخیر ورود کامیون های حامل بار از سمت افغانستان به مرز دوغارون را بیش از 30 درصد کاهش داد که این مشکل موجب شد ورود کامیون ها از 200 تا 250 دستگاه در روز به 70 تا 80 دستگاه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در این مدت خروجی کامیون ها از مرز دوغارون طبق روال گذشته روزانه 300 تا 350 دستگاه بوده است، تصریح کرد:  سرما موجب یخ زدگی و بروز مشکل برای ناوگان افغانستانی در گمرک اسلام قلعه شده بود اما هیچ مشکلی از ناحیه گمرک خراسان رضوی و خروج کامیون ها وجود نداشته است.

ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: در طول روزهای گذشته باوجود دمای چند درجه زیر صفر مرزهای استان هیچ یک از گمرکات خراسان رضوی در مرزهای ترکمنستان و افغانستان حتی برای یک ساعت تعطیل نشد و خدمات رسانی همه دستگاه های اجرایی در مرز استان تداوم داشته است.

جعفری اضافه کرد: شدت سرمای روزهای گذشته فعالیت بازارچه های مرزی خراسان رضوی را نیز مختل نکرد و در این مدت کسب وکار در آن ها در جریان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کامیون ها از افغانستان به مرز دوغارون 30 درصد کاهش یافت

ورود کامیون ها از افغانستان به مرز دوغارون 30 درصد کاهش یافت