مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:302023-01-18حوادث

کشف محموله داروهای قاچاق در شهرستان گرمی


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف محموله انواع داروی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی پاسگاه قره آغاج شهرستان گرمی و دستگیری یک نفر و توقیف یک خودرو در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه قره آغاج شهرستان گرمی با اشراف اطلاعاتی، از انتقال محموله داروی قاچاق مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی راننده سواری پراید حامل دارو در محور قره آغاج - گرمی، افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی، خودروی مذکور توقیف و به پاسگاه انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده 69هزار و 93 عدد انواع داروی قاچاق که به مقصد داروخانه های شهرستان های گرمی و پارس آباد بارگیری شده بود، کشف شد.

تقوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را 5میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هرگونه اقدامی که سلامت و آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم عزیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله داروهای قاچاق در شهرستان گرمی

کشف محموله داروهای قاچاق در شهرستان گرمی