مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:402023-01-18سياسي

برگزاری مسابقه کتاب خوانی مجازی شمیم عشق در ایلام


مدیر کل کتاب خانه های استان ایلام گفت: مسابقه کتاب خوانی مجازی شمیم عشق به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) در استان ایلام برگزار می شود.

- حیدری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری کتاب خوانی مجازی شمیم عشق در ایلام خبر داد و گفت: به 60 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز اهدا می شود.

وی با اشاره به این که این مسابقه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) است افزود: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز میلاد امام علی (ع) 15 بهمن ماه سال جاری است.

مدیر کل کتابخانه های استان ایلام گفت: روش های ارسال پاسخ نامه از طریق پست الکترونیک به آدرس می باشد:1- پست الکترونیک به آدرس: cheraghi.

ali1370@gmail.

com2، شماره پیام رسان بله: 09189423207 3- شماره پیامک: 09189423207 است.

حیدری گفت: منبع این مسابقه کتاب سبک زندگی فاطمی (دفتر اول)، نگاهی به زندگانی با برکت حضرت زهرا (س) و رابطه آن با افزایش جمعیت؛ گرد آوری و تنظیم سفیران فاطمیه است که نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b2n.

ir/e31423 قابل دریافت است.

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتاب خوانی مجازی شمیم عشق در ایلام

برگزاری مسابقه کتاب خوانی مجازی شمیم عشق در ایلام