مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:352023-01-18اقتصادي

سامانه های هوشمند بیمه پارسیان برای ساختن فردای بهتر


بیمه پارسیان با حضور در برنامه سه شنبه های نوآوری در بیمه مرکزی اپلیکیشن فناورانه خود را با نام چتر همراه را معرفی کرد و از سامانه ها و محصولات نوآورانه و دیجیتال این شرکت رونمایی شد.

- بیمه پارسیان با حضور در برنامه سه شنبه های نوآوری در بیمه مرکزی اپلیکیشن فناورانه خود را با نام "چتر همراه" را معرفی کرد و از سامانه ها و محصولات نوآورانه و دیجیتال این شرکت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در ابتدای جلسه هادی اویارحسین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت، مقدمه ای را درباره لزوم دیجیتالی شدن و استفاده از محصولات فناورانه در شرکت های بیمه عنوان کرد و خلاصه ای از وضعیت شرکت را در حرکت به سمت دیجیتالی شدن و استفاده از سامانه ها و ابزارهای الکترونیکی تشریح کرد.

وی با اشاره به محصولاتی همچون نهال زندگی پارسیان و صندوق امانات در حوزه محصولات بانکی و بیمه ای و همچنین استفاده از سامانه های هوشمند صدور و پرداخت خسارت آنلاین، به لزوم تسریع در کار بیمه گزاران و مزایایی که عدم مراجعه حضوری بیمه گزاران به شرکت های بیمه را جهت صدور بیمه نامه و یا پرداخت خسارت برای بیمه گر و بیمه گزار دارد اشاره و افزود بیمه پارسیان با فراهم ساختن زیرساخت های مختلف چه در حوزه آمادگی منابع انسانی و چه در حوزه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های هوشمند بیمه پارسیان برای ساختن فردای بهتر

سامانه های هوشمند بیمه پارسیان برای ساختن فردای بهتر