مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:152023-01-18سياسي

دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران هم شکست خورد


دشمن با وجود استفاده از تمام توان و تجهیزات در جنگ ترکیبی علیه ایران هم با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای 28 دی سنندج اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ تحمیلی با بهره گیری از تجهیزات فراوانی که از کشورهای استکباری دریافت کرده بود شکست انقلاب نوپای ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت انقلابی، ولایی و شهیدپرور ایران و رزمندگان ما با ایثار و از جان گذشتگی دشمن تا بن دندان مسلح را عقب راندند و با دفاع جانانه از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی زهر تلخ شکست را به آنان چشاندند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی برای جبران شکست هایی که در عملیا ت های مختلف از رزمندگان می خورد، گاهاً از همه امکاناتش برای بمباران مردم بی گناه و مظلوم کشور ما استفاده می کرد تا با این روش جبران شکست کند.

سردار حسینی با اشاره به وقایع اخیر و هجمه های گسترده دشمنان در اغتشاشات چند ماه گذشته در کشور، گفت: دشمنان انقلاب امروز به نام دفاع از یک زن این همه غوغاسالاری می کنند در حالی که بمباران شیمیایی مردم حلبچه از مواردی بود که نه تنها ابراز تاسف نکردند بلکه اخبار این بمباران را نیز پخش نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران هم شکست خورد

دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران هم شکست خورد