مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:402023-01-18اقتصادي

مبلغ مستمری بهزیستی به خانواده معلولین چقدر است؟


یکی از مهمترین حمایت هایی که بهزیستی از خانواده های دارای معلول صورت می دهد پرداخت مستمری است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: یکی از مهمترین حمایت هایی که بهزیستی از خانواده های دارای معلول صورت می دهد پرداخت مستمری است.

وجیهه محمدی فلاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه حدود 40 هزار و 741 معلول در البرز تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، اظهار کرد: یکی از مهمترین حمایت هایی که بهزیستی از خانواده های دارای معلول صورت می دهد پرداخت مستمری است.

به طوری که به خانواده های پنج نفره ماهانه یک میلیون و 716 هزار تومان، به چهار نفره ها یک میلیون و 404 هزار تومان، به سه نفره ها یک میلیون و 92 هزار تومان، به دونفره ها 780 هزار تومان و به تک نفره ها هم 546 هزار تومان پرداخت می شود.

این مسئول توضیح داد: البته به جز مستمری، به برخی از خانواده ها که معلول شدید مثل ضایعه نخاعی دارند حق پرستاری به مادر یا هر عضو دیگری که از او مراقبت می کند پرداخت می شود که حدود یک و نیم میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: پرداخت هزینه درمانی، هزینه ایاب و ذهاب، تامین صد درصد هزینه دانش آموزی و دانشجویی، کمک هزینه خرید تجهیزات توانبخشی و پرداخت یارانه به مراکزی که برخی معلولان مستمند در آنها نگهداری می شود، بخش دیگری از این خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ مستمری بهزیستی به خانواده معلولین چقدر است؟

مبلغ مستمری بهزیستی به خانواده معلولین چقدر است؟