مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:302023-01-18اجتماعي

خیران مدرسه ساز، تجلی شعار همه برای آموزش و پرورش هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به انتخاب شعار آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: خیران مدرسه ساز و مدرسه یار، - خیران مدرسه ساز، تجلی شعار "همه برای آموزش و پرورش" هستند ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به انتخاب شعار "آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش" در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: خیران مدرسه ساز و مدرسه یار، جلوه های عالی تحقق شعار "همه برای آموزش و پرورش" هستند.

علی موحدی چهارشنبه 28 دی در بیست و چهارهمین همایش خیران مدرسه ساز استان بوشهر در پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: آموزش های غیر حضوری در دوران کرونا و تمرکز دشمن بر مدارس در اغتشاشات اخیر نشان داد که معلم، مدرسه و آموزش و پرورش باید در اولویت همه امور کشور و جامعه قرار گیرد.

وی افزود: برای تحقق شعار همه برای آموزش و پرورش باید دستگاه تعلیم و تربیت در اولویت تامین و تزریق اعتبارات و اجرای برنامه ها و فعالیت ها قرار گیرد.

موحدی تاکید کرد: امیدواریم در دولت مردمی ایران قوی حضرت آیت الله رییسی و با مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی، شاهد کاهش مشکلات مدارس به ویژه مدارس کم برخوردار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مدرسه ساز، تجلی شعار همه برای آموزش و پرورش هستند

خیران مدرسه ساز، تجلی شعار همه برای آموزش و پرورش هستند