مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:202023-01-18بين الملل

عصائب اهل الحق عراق: دولت باید مصوبه پارلمان در اخراج آمریکا را اجرا کند


سخنگوی عصائب اهل الحق عراق در واکنش به ادعای یک اندیشکده آمریکایی مبنی بر عقب نشینی این گروه مقاومتی از موضعش در قبال خروج نظامیان آمریکایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود الربیعی سخنگوی عصائب اهل الحق عراق،  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشکده آمریکایی واشنگتن که مدعی عمل گرایی این گروه عراقی در قبال موضوع حضور نظامیان آمریکایی در این کشور شده، واکنش نشان داد.

در گزارش این اندیشکده که به قلم مایکل ناتس متخصص امور نظامی و امنیتی عراق، ایران و خلیج فارس و شماری از نویسندگان منتشر شد، ادعا شده که عصائب اهل الحق به عمل گرایی اشاره می کند، در حالی که کتائب حزب الله استدلال های خود را تحریف می کند تا بدون پذیرش صریح حضور نظامی آمریکا در عراق، بتواند به جلو حرکت کند.

اما سخنگوی عصائب اهل الحق به صراحت در گفت وگو با المسله تصریح کرد: موضع ما در قبال حضور نظامی آمریکا ثابت و آشکار است و ما از دولت عراق می خواهیم تا این پرونده را به اتمام برساند و مصوبه پارلمان را اجرا کند.

وی افزود: دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در گفت وگو با شبکه العراقیه به صراحت موضع ما را توضیح داد.

  محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق  چند روز پیش در یک مصاحبه مدعی شده بود که در کشورش نیاز به نیروهای خارجی، همچنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق عراق: دولت باید مصوبه پارلمان در اخراج آمریکا را اجرا کند

عصائب اهل الحق عراق: دولت باید مصوبه پارلمان در اخراج آمریکا را اجرا کند