مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:052023-01-18سياسي

بسیاری از مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان معطل مانده است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: از سال 99 تاکنون در شورای پیشگیری و حفظ حقوق بیت المال نزدیک به 200 مصوبه درباره حاشیه نشینی داشته ایم که بخش زیادی از آنها معطل مانده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: از سال 99 تاکنون در شورای پیشگیری و حفظ حقوق بیت المال نزدیک به 200 مصوبه درباره حاشیه نشینی داشته ایم که بخش زیادی از آنها معطل مانده است.

سیدمهدی قویدل امروز 28 دی ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه مقابله با حاشیه نشینی، دچار یک دورسلسل هستیم که مشکلاتی را نیز ایجاد کرده، افزود: از سال 99 تاکنون در شورای پیشگیری و حفظ حقوق بیت المال نزدیک به 200 مصوبه درباره حاشیه نشینی داشته ایم که بخش زیادی از آنها معطل مانده است.

وی بر تعیین تکلیف اجرای طرح کاداستر تاکید کرد و ادامه داد: پنجره واحد زمین در سطح کشور در دست اجراست و به زودی تمامی دستگاه ها باید اطلاعات خود را در این زمینه بارگذاری کنند و در صورت عدم بارگذاری، به عنوان ترک فعل مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

همچنین سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: در گذشته اقداماتی به منظور ساماندهی حاشیه نشینی انجام شده که یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان معطل مانده است

بسیاری از مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان معطل مانده است