مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:502023-01-18سياسي

دشمن با قدرت رسانه دنبال تحریف وقایع تاریخی ملت ایران است


امروز دشمنان با قدرت رسانه ای در تلاش است که وقایع ملت ایران را تحریف کند و ما باید با گرامیداشت و بزرگداشت این وقایع تاریخی و حرکت در مسیر شهدا و اهداف آنها مانع از به فراموشی سپردن آنها شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای 28 دی سنندج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: یاد همه شهدا و مدافعان راه حق و حقیقت و کسانی که برای تامین امنیت و آرامش ملت ایران پای در میدان نهادند و اگر امروز آرامشی داریم به برکت خون این عزیزان است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و ایثارگری های بزرگ است، عنوان کرد: در این استان به واسطه وجود این بزرگ مردان ایثارهای بزرگی رقم خورده که باید بیش از گذشته تبیین شود.

استاندار کردستان افزود: بزرگداشت این مناسبت ها وظیفه ای جدی است برای اینکه اگر ما این فداکاری ها و وقایعی که در طول تاریخ انقلاب شاهد بودیم یادآوری نکنیم و تذکر ندهیم دشمن همه جانبه در تلاش است که آن را از خاطره ها ببرد و آنگونه خود دوست دارد روایت کند.

زارعی کوشا تصریح کرد: امروز دشمنان با قدرت رسانه ای در تلاش است که وقایع ملت ایران را تحریف کند و ما باید با گرامیداشت و بزرگداشت این وقایع تاریخی و حرکت در مسیر شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با قدرت رسانه دنبال تحریف وقایع تاریخی ملت ایران است

دشمن با قدرت رسانه دنبال تحریف وقایع تاریخی ملت ایران است