مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:402023-01-18اجتماعي

آمادگی ارگان های خدماتی خراسان جنوبی در جاده های مواصلاتی


مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و شهرداری در تمام نقاط استان فعال هستند تا تردد مردم و فعالیت روزانه آنها به دلیل بارش برف با مشکل روبرو نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی هشدار هواشناسی و ریزش برف از شب گذشته تمامی ارگان های خدماتی خراسان جنوبی برای کمک به شهروندان در آمادگی کامل بسر می برند.

وی افزود: هم اکنون نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و شهرداری در تمام استان فعال هستند تا تردد مردم و فعالیت روزانه آنها به دلیل بارش برف با مشکل روبرو نشود.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد 25 پایگاه امداد جاده ای، 27 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودروی نجات هلال احمر، 33 راهدارخانه با 183 دستگاه ماشین سنگین راهداری، 61 پایگاه اورژانس با 82 دستگاه آمبولانس، 92 اکیپ پلیس راه، 12 دستگاه کامیون شن پاش و نمک پاش و 6 دستگاه خودروی برف روب شهرداری هم اکنون در جاده ها و شهرهای استان فعال هستند تا شرایط برفی با کمترین بحران پشت سر گذاشته شود.

آخوندی یادآور شد: تا این لحظه اعلام خسارتی در استان از بارش برف گزارش نشده است و راه های روستایی نیز در حال بازگشایی هستند و هم اکنون در استان محور مسدود نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ارگان های خدماتی خراسان جنوبی در جاده های مواصلاتی

آمادگی ارگان های خدماتی خراسان جنوبی در جاده های مواصلاتی