مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:252023-01-18سياسي

کمیته دانش آموزی کنگره شهدای همدان راه اندازی شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با پیشنهاد راه اندازی کمیته دانش آموزی کنگره شهدای همدان گفت: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به مدارس ببریم و حتی می توان تجمع بزرگ دانش آموزان را نیز در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، با تقدیر از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط کارگروه ها، اظهار داشت: حضور در مراسم شهدا، یک افتخار است و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه در معرفی شهدا، لازم است عدالت را رعایت کنیم، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، بسیاری از ارگان ها و سازمان ها و نهادهای مردمی نقش به سزایی داشتند، که لازم است همه این رشادت ها به جامعه و خصوصا نسل جوان معرفی شود.

امام جمعه همدان، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهدا و یادواره های شهدا، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود بارها بر توجه به قشر دانش آموزان نکاتی را مطرح کردند و لذا در برگزاری این کنگره نیز باید این مهم مد نظر باشد.

وی افزود: علاوه بر یادواره و کنگره شهدا، ضروری است در بحث دانش آموزان نیز شاهد ابتکارات جدیدی باشیم و برای معرفی شهدا و رشادت های رزمندگان به نسل جدید، تدبیر لازم اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته دانش آموزی کنگره شهدای همدان راه اندازی شود

کمیته دانش آموزی کنگره شهدای همدان راه اندازی شود