مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:252023-01-18فرهنگي

جشنواره عاشیقلار به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار شود


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به بنده و فرماندار اهر قول دادند تا جشنواره عاشیقلار را به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با گلایه از نگاه های کم لطف به هنرمندان اهری  اظهار کرد: پیش از این به هنرمندان اهری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نگاه فرزند ناتنی داشتند، این در حالی است که اعطای نشان درجه یک هنری به استاد ولی عبدی حاصل نگاه منفعلانه بود.

وی با اشاره به این که منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است، افزود: منطقه ارسباران هنرمندان با استعداد و افتخار آمیزی دارد که از جشنواره هایی همچون تئاتر کوتاه را پایه گذاری و اجرا می کنند.

البته از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را به صورت بین المللی گرفته ایم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به بنده و فرماندار اهر قول دادند تا جشنواره عاشیقلار را به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار کنند و قرار شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طرح این جشنواره آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عاشیقلار به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار شود

جشنواره عاشیقلار به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار شود