مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:362023-01-18بين الملل

مسن ترین انسان جهان در سن 118 سالگی درگذشت


این زن 118 سال داشت و به عنوان مسن ترین فرد زنده در جهان شناخته می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، خواهر آندره که به عنوان مسن ترین فرد جهان شناخته می شد در حالی که چند روز تا تولد 119 سالگی اش نمانده بود، در خانهٔ سالمندان شهر تولون فرانسه درگذشت.

سخنگوی او شامگاه سه شنبه اعلام کرد که خواهر آندره در ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 18 ژانویه در خانه سالمندان خود به نام سنت کاترین لابوره در شهر تولون واقع در جنوب فرانسه و در خواب درگذشت.

او 118 سال داشت و به عنوان مسن ترین فرد زنده در جهان شناخته می شد.

دیوید تاوِلا، مسئول ارتباطات در محل اقامت سالمندان در این باره توضیح داد: اندوه بزرگی وجود دارد، اما او همین را می خواست، آرزوی قلبی او پیوستن به برادر محبوبش بود.

برای وی این نوعی رهایی است.

کار، راز طول عمر خواهر آندره خواهر آندره، با نام لوسیل راندون در 11 فوریه سال 1904 در شهری کوچک به نام آلس (به فرانسوی: Alès) در شمال فرانسه به دنیا آمده بود.

او درحالی که نابینا شده بود و در صندلی چرخدارش محصور بود؛ از اینکه بخشی از توانایی های جسمانی خود را ازدست داده بود، افسوس می خورد.

او در آوریل سال 2022 و در حالی که از مسن ترین فرد فرانسوی و سپس اروپایی به عنوان پیرترین انسان در جهان شناخته شد، گفته بود: می گویند که کار آدمی را می کشد، اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسن ترین انسان جهان در سن 118 سالگی درگذشت

مسن ترین انسان جهان در سن 118 سالگی درگذشت