مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:222023-01-18سياسي

کتاب «اصول شهر پیاده مدار» رونمایی می شود


این کتاب هندبوکی مفید برای کسانی است که می خواهند به صورت تجربی با گام های مؤثر بر پیاده مداری فضاهای شهری و تجارب مرتبط با آن آشنا شوند و نیز اصول و راهبردهای ارائه شده در آن را، - ایسنا/اصفهان این کتاب هندبوکی مفید برای کسانی است که می خواهند به صورت تجربی با گام های مؤثر بر پیاده مداری فضاهای شهری و تجارب مرتبط با آن آشنا شوند و نیز اصول و راهبردهای ارائه شده در آن را، در طرح ها و مطالعات خود به کار برند.

ترجمه کتاب Walkable City Rules; 101 Steps to Making Better Places با عنوان اصول شهر پیاده مدار؛ 101 گام برای ساخت مکان های بهتر ، حاصل تلاش جمعی از اعضای هیئت علمی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است که توسط نشر طحان منتشر شده است.

این کتاب، نخستین بار در سال 2018 توسط چهره شناخته شده در حوزه مطالعات فضاهای پیاده مدار، با عنوان انگلیسی Walkable City Rules; 101 Steps to Making Better Places ، توسط جف اسپک (Jeff Speck) به زبان انگلیسی منتشر شد.

در این کتاب نویسنده کوشیده است که در ادامه کتاب قبلی خود تحت عنوان شهر پیاده مدار با ارائه اصول کاربردی مرتبط با مبحث پیاده مداری، راهکارهای عملیاتی و چگونگی رسیدن به این هدف را در طرح ها و برنامه های شهری تبیین نماید.

این اصول، در قالب ابعاد گوناگون اثرگذار بر حوزه فضاهای پیاده مدار، اعم از اصلاح کاربری ها، شبکه معابر، مسیرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اصول شهر پیاده مدار» رونمایی می شود

کتاب «اصول شهر پیاده مدار» رونمایی می شود