مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:552023-01-18دانش

واگذاری تعدادی واحد مسکونی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم


معاون ستاد امور رفاهی اعضای هیات علمی وزارت علوم از واگذاری تعداد معدود واحدهای آپارتمانی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم خبر داد و گفت: متقاضیان تا دوم بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

- همایون حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر از واگذاری تعداد محدودی از واحدهای آپارتمانی به افراد زیر مجموعه وزارت علوم خبرداد.

وی ادامه داد: با رایزنی و انعقاد تفاهمنامه با یکی از شرکت های مهندسی در زمینه ساختمان سازی، تعداد 30 واحد آپارتمان در متراژهای 42 تا 85 متر را به صورت نقد و اقساط به متقاضیان مسکن ارائه می شود.

معاون ستاد امور رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: نظر به تاکید وزیر علوم تحقیقات و فناوری مبنی بر مسکن اعضای هیات علمی و همکاران شاغل در ستاد و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تفاهمنامه ای فی مابین ستاد امور رفاهی و یک شرکت مهندسی در زمینه ساختمان سازی مبنی بر خرید تعداد 30 دستگاه آپارتمان واقع در مجتمع هفت برج موسوم به هلال احمر با پلاک ثبتی فرعی434 از اصلی 1360 به نشانی بزرگراه نواب خیابان بریانک شرقی با مشخصات ذیل منعقد شده است.

وی با اشاره به مشخصات واحدهای آپارتمانی مذکور افزود: مساحت واحدها از 42مترمربع الی 85 مترمربع بوده و زمان تحویل 24ماه پس از انعقاد قرارداد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تعدادی واحد مسکونی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم

واگذاری تعدادی واحد مسکونی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم