مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:452023-01-18اقتصادي

لزوم تسریع در اجرای پروژه های راهسازی نقده


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با بیست و یکمین سفر شهرستانی، استاندار آذربایجان غربی به شهرستان نقده تسریع اجرای عملیات 4 پروژه به ارزش 2 هزار 158 میلیارد ریال در این شهرستان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با محوریت شهرستان نقده اظهارداشت: پیمان سپاری محور حیدرآباد- نقده قطعه 3 به طول پنج کیلومتر با برآورد یک هزار میلیارد ریال تا پایان سالجاری مصوب شد.

وی افزود: طرح تعریض و بهسازی محور حیدرآباد- نقده قطعه 2 با 50 درصد و قطعه چهار با 15 درصد پیشرفت اجرایی بوده و بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای آن ها اعتبار پیش بینی شده است .

حمزه لو ادامه داد: تا پایان سال جاری مطالعات کنارگذر شهرستان نقده به طول 12 کیلومتر و با برآورد 15 میلیارد ریال جهت برگزاری مناقصه پیمان سپاری به اتمام خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عنوان کرد: پیمان سپاری طرح تکمیل مجتمع فرهنگی – هنری نقده با 65 درصد پیشرفت اجرایی و با برآورد 120 میلیارد ریال اعتبار تا پایان سالجاری مصوب شد.

وی ادامه تصریح کرد: تامین اعتبار طرح ترمیم و مرمت کتابخانه نقده با 85 درصد پیشرفت اجرایی و برآورد 23 میلیارد ریالی تا پایان سال جاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرای پروژه های راهسازی نقده

لزوم تسریع در اجرای پروژه های راهسازی نقده